Ferrari F310B (1997) Michael Schumacher

Ferrari F310B (1997) Michael Schumacher
Κατηγορίες : 
Κλίμακα: 

Η κλίμακα 1/20 έχει καθιερωθεί - εδώ και πολλά χρόνια- σαν η πιο διαδεδομένη όσον αφορά τα μοντέλα αυτοκινήτων της Formula 1, συνδυάζοντας ικανοποιητικό μέγεθος και λεπτομέρεια . Εταιρίες όπως Tamiya, Hasegawa & Fujimi διαθέτουν μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων, τόσο σύγχρονων όσο και παλαιοτέρων ετών. Το συγκεκριμένο κιτ αφορά τη Ferrari F310B με την οποία έτρεχε ο Michael Schumacher (και ο δεύτερος πιλότος της Ferrari, ο Εddie Irvine) κατά την αγωνιστική περίοδο του 1997.

Βγαίνει πολύ καλό κατευθείαν από το κουτί, εμείς όμως χρησιμοποιήσαμε ως εξτρά τις χαλκομανίες της Studio27 (οι οποίες περιέχουν τα λογότυπα Marlboro που δεν προσφέρει το κιτ), καθώς και μεταλλικά μικροεξαρτήματα όπως βαλβίδες αέρα για τις ζάντες, μικροσκοπικές βίδες, ζώνες ασφαλείας και πόρπες για το κάθισμα, σωληνώσεις, καλώδια και βύσματα για τον κινητήρα και τα παρελκόμενά του. Πολλά από αυτά τα εξτρά όπως είναι φυσικό δεν κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά και τα αναζητήσαμε στο διαδίκτυο. Mια πολύ καλή πηγή είναι αυτή:

Πηγή
Για την κατασκευή ακολουθήσαμε το πολύ καλό φυλλάδιο οδηγιών της Tamiya, ξεκινώντας από τον κινητήρα. Στις συνοδευτικές φωτογραφίες φαίνονται μερικές από τις βελτιώσεις και τις προσθήκες.

Διάφορες περιοχές γύρω από τον κινητήρα και μέσα στο κόκπιτ "ντύθηκαν" με χαλκομανία που αναπαριστά επιφάνεια ανθρακονημάτων σε σκούρο μεταλλικό χρώμα. Ο ίδιος ο κινητήρας βάφτηκε με αποχρώσεις από τη σειρά Alclad, όπως επίσης και οι χρυσαφί ζάντες (μια καλή εναλλακτική λύση είναι το εξαίρετο χρυσαφί της Gunze από την ειδική σειρά Metallic στη συσκευασία με το χαρτονένιο κουτί).

Το αμάξωμα βάφτηκε με το κόκκινο σπρέι TS49 Bright Red της Tamiya, αφού προηγουμένως μεταφέρθηκε μια ποσότητα στο δοχείο του αερογράφου με καλαμάκι προσαρμοσμένο στο στόμιο του σπρέι. Θα μπορούσε να βαφτεί και κατευθείαν από το σπρέι αλλά προτιμήσαμε τη σιγουριά του αερογράφου για να μήν έχουμε φαινόμενα υπερβολικού "χτισίματος" ή/και δακρύσματος. Η ποιότητα των σπρέι της Tamiya είναι εξαιρετική. Στεγνώνουν στιγμιαία, έχουν αντοχή στο πιάσιμο, έχουν ρεαλιστικές αποχρώσεις και δεν χρειάζονται αραίωμα μια και έχουν έτοιμη πυκνότητα ψεκάσματος.

Τα ελαστικά τρίφτηκαν στο πέλμα τους με βρεγμένο ντουκόχαρτο για να αποκτήσουν πιο ρεαλιστική (χρησιμοποιημένη ή κοινώς "πατημένη") εμφάνιση πριν τοποθετηθούν στη θέση τους.

Η προσθήκη λεπτομέρειας στον κινητήρα (και ειδικά οι σωληνώσεις και καλωδιώσεις) έγιναν χωρίς δοκιμή εφαρμογής των καλυμμάτων του κινητήρα, με αποτέλεσμα αυτά να μήν εφαρμόζουν τέλεια, κάτι για το οποίο εφιστούμε τη δική σας προσοχή όταν φτάσετε σε κάτι ανάλογο...Ετσι τα τοποθετήσαμε γύρω από το μοντέλο σε μια μικρή λευκή βάση.

Το μοντέλο δεν απευθύνεται σε αρχάριους αλλά αν δεν έχετε ξαναφτιάξει τέτοιου είδους μοντέλο, απλά μην βιαστείτε να το τελειώσετε και μαζέψτε μερικές καλές φωτογραφίες του πραγματικού. Επίσης πριν μπεί η κόλλα πρέπει να έχουν γίνει πολλές δοκιμαστικές εφαρμογές των κομματιών και ιδιαίτερα αυτών στην περιοχή της ανάρτησης και των ψαλιδιών.

Η F310B είναι μια από τις πιο όμορφες και χαρακτηριστικές Ferrari της περιόδου 1996-1999, όπου ο Michael Schumacher (ήδη πρωταθλητής τις χρονιές 1994 και 1995 με την Benetton) πετύχαινε εντυπωσιακές νίκες, όχι όμως αρκετές για να πάρει και πρωτάθλημα με κόκκινο μονοθέσιο, κάτι που έγινε για πρώτη φορά το 2000 και για πέντε συνεχόμενα έτη μέχρι και το 2004. Το 1997 ο κύριος αντίπαλος του Schumacher ήταν ο Jacques Villeneuve (με την κατά πολύ ανώτερη Williams). O Villeneuve κατάφερε και πήρε το πρωτάθλημα νικώντας τον Schumacher στον τελευταίο επισοδειακό αγώνα στη Herez (Iσπανικό Grand Prix). O Schumacher οδηγούσε τον αγώνα με τεχνικό πρόβλημα και προηγείτο ένα βαθμό. Όταν ο Villeneuve τον έφτασε και προσπάθησε να τον προσπεράσει από την εσωτερική, ο Γερμανός σκέφτηκε ότι δεν είχε τίποτα να χάσει αν απλώς "έκλεινε την πόρτα" στον Καναδό. Το αποτέλεσμα ήταν να καταλήξει ο ίδιος ο Schumacher στα χαλίκια! Το αστείο ήταν ότι αν τον άφηνε να τον προσπεράσει μπορεί να ήταν ο Villeneuve αυτός που θα κατέληγε στα χαλίκια! Διότι για να μπορέσει να τον προσπεράσει με σφήνα από το εσωτερικό της δεξιάς στροφής ο Καναδός δεν είχε την ιδανική γραμμή, με κίνδυνο να βγει εκτός πίστας στην έξοδο της στροφής ή να τον ξαναπεράσει ο Schumacher....

 

Xρήσιμα Links:

http://www.flickr.com/photos/janheuninck/sets/72157628437062275/with/6518746269/

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/10/24/schumachers/ferr-f310b-2013-2/

 

Ferrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael SchumacherFerrari F310B (1997) Michael Schumacher