Κριτικές

PZL M-18 DROMADER, Grand Models 1/72

PZL M-18 DROMADER, Grand Models 1/72

Το νέο κιτ της Grand Models στην 1/72 είναι γεγονός...

«O Aεροπορικός Πόλεμος στην Ελλάδα 1940 – 1941» των C.Shores-B.Cull-N.Malizia & «Φτερά Αετού», Πιλότος βομβαρδιστικών και καταδιωκτικών 1935-1945 του Ηajo Herrmann, Εκδόσεις Εurobooks

«O Aεροπορικός Πόλεμος στην Ελλάδα 1940 – 1941» των C.Shores-B.Cull-N.Malizia & «Φτερά Αετού», Πιλότος βομβαρδιστικών και καταδιωκτικών 1935-1945 του Ηajo Herrmann, Εκδόσεις Εurobooks

Δύο βιβλία που αξίζει να έχετε στη βιβλιοθήκη σας ανακαλύψαμε στο "Λαβύρινθο" της οδού Ιπποκράτους 108...

Mirage 2000C, Kinetic 1/48 (kit no. 48042)

Mirage 2000 C Kinetic 1/48

Σύντομη παρουσίαση του κιτ της Kinetic στην 1/48 από τον Γιάννη Ασημάκο

Βάσεις για μοντέλα αεροσκαφών Creativity Models

Βάσεις για μοντέλα αεροσκαφών από την Creativity Models

Οι δύο βάσεις που ήρθαν στα χέρια μας από την ελληνική Creativity Models ήταν προσεκτικά συσκευασμένες σε χάρτινο κουτί με επαρκή ακαμψία για να αντέξουν στην δυσκολία ενός ταξιδιού με το ταχυδρομείο. Είναι δύο βάσεις από κεραμικό υλικό, που αναπαριστούν πίστα τυπικού νατοϊκού αεροδρομίου σε κλίμακα 1/48 και 1/72 με διαστάσεις 33 Χ 25 cm και 23 Χ 18 cm αντίστοιχα. Η υφή του τσιμέντου αποδίδεται με πολύ ρεαλιστικό τρόπο για την κλίμακα και αναδεικνύεται ακόμα καλύτερα μετά το βάψιμο.

ATR 42-500, Italeri 1/144

ATR 42-500

Η σχεδίαση του ATR 42 άρχισε το 1981 και η πρώτη πτήση έγινε στις 16 Αυγούστου 1984. Η πρώτη επιβατική πτήση έγινε τον Δεκέμβριο του 1985 με την Γαλλική Air Littoral. Τον Ιανουάριο του 2007 είχαν παραδοθεί 390 ATR.

Υπάρχουν τρεις κύριες εκδόσεις του ATR 42: 

ATR 42-300: Το -300 είναι η βασική έκδοση του ATR 42 και φέρει δύο κινητήρες Pratt & Whitney Canada PW120 με ισχύ 2000 ίππων ο καθένας.

ATR 42-320: Το -320 είναι βελτιωμένη έκδοση του -300 και φέρει κινητήρες τύπου PW121 απόδοσης 2100 ίππων.

Fouga CM.170 Magister, AMK (ΑvantGarde Model Kits), 1/48

Fouga CM. 170 Magister AMK review

Το 1948, η γαλλική εταιρία Fouga με σχεδιαστές τους Robert Castello και Pierre Mauboussin, σχεδίασε το CM.130 ως αεροσκάφος βασικής εκπαίδευσης, προωθούμενο από κινητήρες τζετ για τη γαλλική πολεμική αεροπορία. Η σχεδίαση αυτή προοριζόταν για να αντικαταστήσει τα Morane Saulnier M.S. 475. Αρχικά χρησιμοποιήθηκαν δύο στροβιλοκινητήρες Turbomeca Palas, οι οποίοι όμως αποδείχτηκαν ανεπαρκείς από άποψη ώσης. Η Fouga διεύρυνε το βασικό σχεδιασμό και χρησιμοποίησε τους πιο ισχυρούς κινητήρες Turbomeca Marboré.

VALLEJO AIR BRUSH CLEANER

 VALLEJO AIR BRUSH CLEANER

΄Έλα τώρα, τι παραπάνω μπορεί να κάνει αυτό το υγρό από το καθαρό οινόπνευμα με το οποίο συνηθίζω να καθαρίζω τον αερογράφο μου; Πόσο πιο πολύ μπορεί να καθαρίσει;΄΄ Είπα στον καλό φίλο και συνμοντελιστή όταν μου το πρότεινε. ΄΄Πάρε το επέμεινε και θα με θυμηθείς.΄΄ επέμεινε. Και έτσι το πήρα .Όλη αυτή η σκηνή μπορεί ίσως να θυμίσει εκείνη την παλιά διαφήμιση απορρυπαντικού στην τηλεόραση. Έτσι ήρθε η ώρα, όπου μετά από βάψιμο με 4 διαφορετικά ακρυλικά Gunze. Ανάμεσα στις εναλλαγές, απλά ψέκαζα 1 – 2 κυπελάκια οινόπνευμα και περνούσα στο επόμενο χρώμα.

AIR BRUSH CLEANER VALLEJO Ref. 71199

AIR BRUSH CLEANER VALLEJO Ref. 71199

Γιάννης Ασημάκος

Albatros DV, Eduard 1/48 Profipack

Albatros DV, Eduard 1/48 Profipack

Το Albatros DV χρησιμοποιήθηκε από την αεροπορία της Γερμανίας κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Πρωτοπέταξε το 1917, και κατασκευάστηκαν περί τις 900 μονάδες του τύπου πριν την αντικατάστασή του από το Albatros DVa.

Grumman TBF/TBM-1C Avenger, Italeri 1/48

Grumman TBF/TBM-1C Avenger 1/48 (Kωδικός 2644)

Το Grumman TBF Avenger (TBΜ για όσα κατασκευάστηκαν από την General Motors) ήταν ένα τορπιλοπλάνο-βομβαρδιστικό, σχεδιασμένο να αντικαταστήσει το Douglas TBD Devastator του αμερικανικού ναυτικού. Ελαβε το βάπτισμα του πυρός το 1942 στη μάχη του Μidway. Hταν το βαρύτερο και μεγαλύτερο σε μέγεθος μονοκινητήριο αεροσκάφος του Β’ ΠΠ και μόνο το P-47 Τhunderbolt το πλησίαζε κάπως στο βάρος (200 κιλά ελαφρύτερο), αφού το καθένα ζύγιζε 8 τόνους πλήρως φορτωμένο! (Για σύγκριση το Helldiver είχε μέγιστο βάρος 7,5 τόνους ενώ τα Shturmovik και Ju87D συνήθως δεν ξεπερνούσαν τους 6 τόνους).

Σελίδες